Even voorstellen.....

Afbeelding Roy Vermeulen

Mijn naam is Roy Vermeulen, sinds 2007 zelfstandig ondernemer binnen marketing, communicatie en projectmanagement en al jaren kantoorhoudend vanuit woonplaats Woerden, dé hoofdstad van Het Groene Hart. MyMarCom heeft ruime ervaring bij het opstellen en implementeren van marketing- en communicatiestrategieën en bijbehorende plannen en adviseert bestuur, directie en management vanuit het vakgebied daarover. Daarnaast draagt MyMarCom oplossingen aan om commerciële doelstellingen te realiseren, waarbij de focus altijd op dé klant is gericht; de basis van marketing.

Ook al zeggen veel organisaties dat ‘de klant koning is’, op dat vlak is er nog veel winst te behalen, omdat nog niet alle organisaties klanten op de eerste plaats zetten! Steeds meer organisaties maken deze omslag en aan dat proces wil MyMarCom vanuit de eigen expertise meewerken. MyMarCom zorgt ervoor dat de opdrachtgever op het vlak van marketing en communicatie er geen omkijken meer naar heeft. 'Gaat niet-bestaat niet' en past niet bij de filosofie van MyMarCom, daarbij wordt altijd gezocht naar oplossingen, waarbij MyMarCom altijd out-of-the-box denkt en komt met andere ideeën dan de standaard.

Waarin MyMarCom zich kan onderscheiden

Door alle marketing en communicatiezaken uit handen te nemen zodat organisaties (en gemeenten) zich volledig kunnen blijven focussen op hun kerntaken en bedrijfsprocessen kan MyMarCom zich onderscheiden. Dat geldt ook voor de dagelijkse werkzaamheden, maar er binnen de eigen organisatie geen mogelijkheden zijn, terwijl er voor een (korte) periode wel capaciteit nodig is. Als onafhankelijke partij vanuit het vakgebied kan MyMarCom organisaties adviseren en begeleiden bij het realiseren van marketing en communicatiedoelstellingen voor de korte én lange termijn. Dat kan vanuit de kantoorlocatie, maar ook bij de opdrachtgever op locatie.

Waarom kiest men voor interim?

Zeker in een bedrijfseconomische mindere (corona)tijd kan interim een interessante oplossing zijn, omdat aannemen van vast personeel nog net een stap te ver is, terwijl er wel werk ligt en er juist nu capaciteit nodig is. MyMarCom draagt het bedrijfsrisico, is snel inzetbaar, heeft vakgerichte kennis en ervaring, geen vast contract/afkoopregeling maar wel een marketing en communicatie professional die de zaken op zich neemt en de markt kent; dat is MyMarCom.

Wat is de meerwaarde van MyMarCom?

Organisaties willen zich onderscheidend presenteren: beter zijn dan de concurrent, helder in het overbrengen van haar communicatieboodschappen, herkenbaar zijn voor klanten en weten wat zij belangrijk vinden. Het is daarom van essentieel belang om goed te communiceren en de doelstellingen goed in beeld te hebben met als doel: service verhogend en het hebben van tevreden klanten. Vaak denkt men dat marketing en communicatie een kostenpost is, integendeel; juist in mindere tijd kunt u zich als ondernemer onderscheiden door zichtbaar te zijn: dat straalt vertrouwen uit en zorgt ervoor dat potentiële partijen de organisatie weet te vinden. Hoe dat te kan worden bereikt is een taak van MyMarCom.