Full Service

Full Service

Hoe kan een organisatie het beste online en offline-mediakanalen inzetten om de doelgroep te bereiken? Welke middelen zorgen voor de meeste kans op succes? MyMarCom helpt bij gehele traject: van conceptontwikkeling tot uitvoering.

  • Online en offline media
  • Multimedia
  • Webapplicaties
  • Search Engine Optimization

Online en offline media

De technologische mogelijkheden veranderen in een razend tempo en nieuwe innovaties volgen elkaar continu op. Een combinatie van online en offline media zorgen voor een hoger bereik bij de doelgroep en bieden een unieke manier om de interactie aan te gaan met de doelgroep. ....

Heeft een organisatie net het ene medium geïntegreerd, is er alweer een uitbreiding mogelijk of zelfs een nieuwe versie. In deze alsmaar veranderende technologische wereld is de keuze voor het medium waarmee gericht de doelgroep wordt bereikt niet makkelijk. MyMarCom helpt en adviseert om tot een goede combinatie te komen; deels traditionele media, zoals direct mail en campagnes en deels via social media om zo het bereik te versterken.

Social media bieden verschillende opties om de communicatieboodschap over te brengen bij de doelgroep. Meest bekende zijn en LinkedIn, Facebook, Instagram en Twitter, maar via welk kanaal bereikt u de juiste doelgroep? Dat kan via de verschillende social media-kanalen, maar ook via een QR-projectenportaal. Tegenwoordig is social media een vast onderdeel voor het overbrengen van de boodschap. Het is een laagdrempelig medium om de interactie aan te gaan met klanten en andere betrokkenen. MyMarCom adviseert over de inzet van diverse mediakanalen.

......LEES VERDER

Multimedia

Welk type multimedia past bij de doelstellingen van de organisatie? De keuze van het geschikte medium is afhankelijk van verschillende factoren. MyMarCom adviseert bij de keuzes voor de inzet van de multimedia welke passen bij de wensen van de organisatie. ....

E-commerce, webinairs, webwinkels, etc. zijn een geïntegreerd onderdeel voor de keuze van product en dienst. Op het gebied van marketingcommunicatie biedt multimedia een oplossing voor uiteenlopende gebieden. Denk aan het online verkopen van producten en/of diensten, digitaliseren van werksystemen en het stroomlijnen van de communicatie met medewerkers, leveranciers of andere betrokken partijen.

Iedere organisatie is uniek en heeft zijn eigen kracht. De keuze van het geschikte medium is dan ook afhankelijk van verschillende factoren. MyMarCom adviseert u bij de inzet van de multimedia die 100% passen bij de wensen van de organisatie. In overleg worden de doelstellingen en wensen van de organisatie in kaart gebracht.

......LEES VERDER

Webapplicaties

Een webapplicatie biedt uitkomst voor verschillende doelstellingen en het verhogen van de productiviteit binnen een organisatie. MyMarCom adviseert over de geschikte applicaties binnen een organisatie om het proces vanaf ontwerp tot implementatie te begeleiden. ....

Een webapplicatie is een programma dat op een server draait en uitkomst biedt aan verschillende doelstellingen, waaronder het verhogen van de productiviteit binnen een organisatie. Het zorgt dat bepaalde werkzaamheden eenvoudiger verlopen, efficiënter worden gemaakt en meetbaar worden. Webapplicaties zijn in verschillende vormen mogelijk.

MyMarCom adviseert organisaties over de geschikte applicaties en het gebruik ervan. Ook het ontwerpen en realiseren van websites, webshops en andere internetapplicaties behoren tot de mogelijkheden. Denk aan een online klantomgeving met inlog-optie, contentmanagement-oplossingen en overige crossmedia toepassingen.

......LEES VERDER

Search Engine Optimization

Een belangrijk onderdeel voor het verhogen van de vindbaarheid in zoekmachines is Search Engine Optimization (SEO). MyMarCom adviseert en ondersteunt bij het ontwikkelen van een marketingplan voor het verhogen van de zichtbaarheid van de organisatie. Hoe kan een organisatie het beste klanten via de multimediale kanalen benaderen? Welke vorm van IT geeft de meeste kans op succes? Hoe kan een organisatie zich onderscheiden met de technieken van tegenwoordig? ....

Search Engine Optimization (SEO) verhoogt de vindbaarheid in zoekmachines (Google) van de website. SEO is een verzameling van technieken die gericht zijn op het optimaliseren en verbeteren van de website of webshop voor het verhogen van de positie in de zoekmachine. SEO houdt in dat websites en webshops worden onderhouden en verbeterd om daarmee de positie in de zoekmachine te verhogen.

Naast de vindbaarheid in de zoekmachine is de gebruiksvriendelijkheid van de website een belangrijk uitgangspunt. Doordat de website voldoet aan de verwachting van de bezoeker verbetert dit de websitestatistieken. MyMarCom adviseert en kan organisaties begeleiden in het ontwikkelen van een marketing- en communicatieplan voor het verhogen van de zichtbaarheid. Daarin worden de verschillende relevante SEO-technieken verwerkt.

......LEES VERDER

SEO